Možno nie je na škodu dať pocity nabok a pozrieť sa na sľuby a posúdiť, či je možné reálne ich splniť. To by mala byť inak alfa a omega manuálu pre voliča. Najväčším problémom Bratislavy je doprava. Vallo hovoril pred voľbami najmä to, že mimobratislavskí vodiči zaplatia za parkovanie viac. Takže niečo zaplatia aj tí bratislavskí?
Čím sa Vallo pred voľbami príliš nepochválil, ale v jeho 300-stranovom programe to napísané má, je, že ročná parkovacia karta pre prvé auto rezidentov bude stáť 299 eur. Navrhuje tiež, že mimobratislavskí vodiči majú zaplatiť parkovné 30 eur za týždeň. Z vybraných peňazí sa vraj vybudujú záchytné parkoviská, parkovacie domy, posilní sa MHD.
Problémom tohto plánu je, že mesto musí najprv všetko vybudovať, a až potom by možno bolo legitímne vybrať určité parkovné. Platiť za to, že vodiči vymenia autá za často pomalú MHD, je zlý plán. Tiež je otázka, či je technicky a finančne možné všetko za štyri roky vybudovať. A či sa v centre a širšom centre zaobídeme bez podzemnej dráhy. Bratislava nepotrebuje neuvážené návrhy, ale reálny a rozumný dopravný plán, a to na dlhšie obdobie ako na štyri roky.