Platiť možno až vtedy, keď sa vytvoria nové parkovacie miesta a zrýchli sa MHD medzi jednotlivými mestskými štvrťami. Bratislavčania chodia autami, pretože cestovať z Dúbravky do Petržalky autobusom hodinu aj s prestupmi je strata času. Ak hlavné mesto výrazne nezlepší služby, nemá za čo vybrať poplatky. V súčasnej situácii ide iba o obyčajné zvýšenie daní.
Z pohľadu mimobratislavských vodičov sú alfou a omegou záchytné parkoviská. Z Malaciek príde niekoľko áut na železničnú stanicu Devínska Nová Ves a obsadia tam tých pár miest a ostatní? Keď auto zaparkujú v bočných uličkách a prejdú sa, prídu vlakom na hlavnú stanicu a presun verejnou dopravou do inej mestskej časti trvá ďalšiu polhodinu. Nepraktické a pomalé. Prikázať, aby sa za zlé služby ešte aj platilo parkovné, je trest za neschopnosť.
Doprava v Bratislave nemá rýchle riešenia na rozdiel od rýchlej výhry vo voľbách. Vytvoriť Team Vallo, oblepiť metropolu Slovenska bilbordmi, rozprúdiť emócie, spájať súperov s mafiou. Mimochodom, pri Vallovej kampani bola agentúra, ktorá pracovala aj pre budúcu prezidentku Zuzanu Čaputovú a predtým pre rakúskych extrémistov a populistov. Za peniaze všetko?