Ak už teda kupujúca verejnosť nájde v obchodoch menej domácich výrobkov alebo zlacneného akciového tovaru, možno ju poteší aspoň hygienický predaj pečiva v obaloch či formou pultového predaja. Spotrebiteľa nemusí sužovať predstava, že jeho rožok pred ním stískali špinavé ruky (napríklad nejakého politika). Akurát sa núka otázka, čo s ostatnými nehygienickými zlozvykmi? Čo so zákazníkmi, ktorí hádžu nahryznuté čokolády medzi zubné pasty? A čo s voľne predávanou zeleninou či ovocím? Nemal by sa rovno celý hypermarket zabaliť do igelitu, keď už je kultúrna úroveň spoločnosti taká nízka, že sa z nej vytrácajú základné hygienické návyky?
Zrejme je najvyšší čas spraviť pre skultúrnenie spoločnosti. Usilovať sa napríklad o vyššiu politickú kultúru. To je však cieľ príliš smelý, priam nereálny. Aspoň že si vládna koalícia postavila malý skromný pomníček. Z igelitu.