V sobotu 3. decembra TV JOJ odvysielala naživo už po piatykrát gala večer Srdce pre deti. Nič proti odvysielaniu, nič proti vystupujúcim umelcom ani proti moderátorom nemám. Program Srdce pre deti je charitatívnym programom určeným na pomoc deťom, ktoré sú v ťažkej zdravotnej alebo sociálnej situácii. Program trvá už desať rokov a pomohol viac ako 80-tisícom detí. A čo je poslaním komerčného média? Za každú cenu produkovať zisk. A toto JOJ počas celého večera aj robila a to tým, že veľmi dobre spracovaný program pravidelne prerušovala reklamnými spotmi, pričom poniektoré nemali vôbec nič spoločné s pojmom charita.
Komercia a charita
Po vzhliadnutí charitatívneho programu, ktorý odvysielala komerčná televízia, som si položil otázku: Čo má spoločné komercia s charitou?
© Autorské práva vyhradené