To pekne ladí s ukončením prác na tuneli Višňové, a tak sa zohraté partie razičov i firiem môžu presunúť o 30 km východnejšie…Po rokoch sľubov a termínov je tak na svete ďalší „konečný“ termín. Na našej planéte sú však aj iné významné stavby, ktoré sa stavali desiatky rokov a dodnes tvoria súčasť svetového dedičstva UNESCO. Tak i sprejazdnenie slovenskej diaľnice bude patriť do tejto kategórie, pretože historicky spojí dve protiľahlé veľké mestá Slovenska. Aby však D1 bola skutočnou diaľnicou, treba dobudovať druhú tunelovú rúru na Branisku. Na to akosi všetci zabúdajú.
D1 ako súčasť svetového dedičstva
Odborníci na dopravné stavby predpokladajú, že úsek diaľnice D1 medzi Turanmi a Ivachnovou bude sprejazdnený až v roku 2027 po ukončení prác na tuneli Korbeľka.
© Autorské práva vyhradené