Budíček na R7

Výstavba obchvatu Bratislavy a rýchlostnej cesty R7 od Dunajskej Stredy je pre komunálnych politikov budíčkom. Politikom bliklo. Ide sa stavať, budú dopravné obmedzenia a idú aj voľby. Preto to odrazu ide. Premáva viac autobusov do hlavného mesta od Modry. Dokonca stoja aj na železničnej stanici v Pezinku. Vlakov od Senca aj od Trnavy odrazu jazdí tiež viac. Prečo sa to však neudialo už dávno predtým? To až obmedzenia musia kompetentných dokopať k tomu, aby robili to, za čo sú z verejných peňazí platení?

06.09.2018 20:00
debata (11)

O posilnení vlakovej dopravy do hlavného mesta sa predsa hovorí už roky. Nehovoriac o kvalite vlakov, ktoré, ako sa tento týždeň ukázalo pri Leviciach, sa dokonca už aj trhajú, keďže ide o zhnité tridsaťročné súpravy. Keď sa už ľudia nejako dotrmácajú do hlavného mesta, problémy sa nekončia. Nie je poriadne kde zaparkovať. Mestská doprava je nespoľahlivá, keďže chýbajú pruhy pre autobusy. O cyklochodníkoch v centre škoda hovoriť, nie sú a alibisticky sa kreslia na cestách, po ktorých jazdia aj autá.

To, že štát sa pustil do výstavby obchvatu Bratislavy po D4 a cesty R7, je pozitívne. To, že je to spojené s dopravnými obmedzeniami, je nevyhnutné. Dôležité je, aby sa nerobilo všetko naraz a cestári neodstrihli ľudí úplne. Rovnako aj informovanie o obmedzeniach je zatiaľ žalostne slabé až žiadne. Musí sa jasne vopred povedať, kde, kedy a na ako dlho bude obmedzenie. Treba sa na veci pozerať z pohľadu bežných ľudí. Budíček, kompetentní!

© Autorské práva vyhradené

11 debata chyba
Viac na túto tému: #obchvat Bratislavy #rýchlostná cesta R7