O niečo výstižnejšia a trefnejšia bola britská verzia tejto vojenskej propagandy. Na plagátoch stál slogan: „Tvoja krajina ťa potrebuje“.
Podobného hesla sa v súčasnosti chytili aj štátni analytici z Inštitútu sociálnej politiky, ktorý patrí pod rezort práce. Nedávno totiž prišli s iniciatívou na podporu domáceho cestovného ruchu. Myšlienka tohto počinu je jednoduchá. Každý domáci dovolenkár môže zachrániť pracovné miesta v turizme. Stačí, ak bude toto leto oddychovať na Slovensku. Krajina ho potrebuje.
Slovenský turistický sektor totiž zamestnáva asi 100-tisíc ľudí a pracovné miesta zriedila pandémia. Podľa výpočtov štátnych analytikov by mal jeden milión eur minutý v hoteloch či reštauráciách zachrániť alebo vytvoriť 52 pracovných miest. V prenesenom význame sa tak každé euro, ktoré slovenský dovolenkár minie, počíta 1,6-krát.
Aplikácia s názvom Zdravíme Slovensko! má formu webovej stránky a ľuďom ukazuje lokality na výlety. Z jednoduchej mapky krajiny by sa tiež dovolenkári mali dozvedieť, ako je na tom daná turistická oblasť s nezamestnanosťou. Stránka ponúka aj možnosť zapojiť sa do jednoduchej ankety, podľa ktorej sa môže počet lokalít ešte rozšíriť.
V tomto bode sa ale možnosti projektu akosi končia. Nečudo, jeho celkové náklady boli necelých 5 000 eur. Napriek tomu sa na tento nápad veľa výčitiek z radov odborníkov nehrnie. Iste, z hľadiska marketingu to mohli zvládnuť aj lepšie. Analytici pri vytvorení nového webu tiež obišli jednotné pravidlá. Ľudia z turistického fachu však nie sú skeptickí a držia sa hesla, že síce netečie, ale aspoň kvapká.